हामी भने त्यहिको सेतो फुल फुल्ने ठुलो रुखमाथि चढेर अल्मलिन्थ्यौ घरि सात हाते जमेको तिर टोलाउँथ्यौ घरि देवी थाना तिर पिङ खेल्न कुदाकुद गर्थ्यौ । कालो बोको सेरेर त्यहाका देवी देउतालाई भोग दिने क्षण चै साह्रै डर लाग्थ्यो । तैपनी पनि हामी मन्दिरको पछाडिको खोपाबाट भित्र पूजारीले बोका रेटेको हेर्थ्यौ । कहिले त तातो तातो रगतको छिर्का मुख तिरै पर्थ्यो ।दलानमा मान्द्रो ओछ्याए पछी त्यस माथि राखेर खसि काट्कुट् सुरु हुन्थ्यो । कती धार्नी होला भनेर तुरुन्तै अड्कल बाजी सुरु भैहल्थ्यो । तर तुलोमा जोखे पछी बल्ल यती भन्ने थाहा हुन्थ्यो । त्यो तुलोले जोखेर कसरी धार्नी बिसौली चुट्ट्याउने हामी भुरालाई थाहा हुने कुरो पनि थिएन । खै धार्नी बिसौली हमाली सांसरी पासरी के के भन्थे बिर्सियो अहिले त । खसी टुक्र्याउन चै ह्याकुलो बिचमा चिरे पछी सुरु हुन्थ्यो । अनी पछाडिको खुट्टा अघिको खुट्टा छुट्याउदै आन्द्रा भुँडीको पालो आउंथ्यो । आन्द्रा भुँडी धुन जानै पर्यो । अंकलहरुको साथ् लागेर तल खोला तिर झरिन्थ्यो डोकोमा हालेर । तलको धारो पानी खान नुहाउन पर्ने भएकोले आन्द्रा भुँडी धुदा गन्हौछ भनेर रोसी खोला तिरै पुगिन्थ्यो । डुङ् डुङ् गन्हाउथ्यो तर फाल्ने कुरो पनि हुँदैनथ्यो । सिन्कोमा उनी उनी फर्काएर धोइन्थ्यो । तर हात ३ दिन सम्म लादी गन्हाउथ्यो । पछी खाने बेलाको स्वाद सम्झदै जसो तसो सफा गरेर त्यै डोकोमा हालेर उकालो लागिन्थ्यो । घर आउँदा त बाटैदेखि मगमग्ती मासु बास्ना आएर के भन्नु । हजुरमुमाले मासु खुब मिठो पकाउनु हुन्थ्यो । अनि भित्र्यास रक्ती चिउरा दही केरा थाल भरी राखेर दिनु हुन्थ्यो । खाइ सकेपछि बल्ल साच्चिकै दसैं आएको जस्तो लाग्थ्यो । अनी तल्लो घर मास्लो घर फेदीस्वरा गर्दै कुदिन्थ्यो । पुराना थोत्रा तास खोजखाज् गरेर भुरा भुरा लुकी लुकी सात हाते पनि खेलिन्थ्यो । बुइगलमा गोरु बान्ने दाम्ला थुप्रै हुन्थ्यो । दुइटा निकालेर दलानको दलिनमा पिङ हालिन्थ्यो डोको चढि चढि । हुँदैन भन्नु हुन्थ्यो तर आँखा छलेर पिङ हालीसके पछी कसैले केही भन्दैन थिए । चकटी राखेर पिङ खेल्न सुरु भैहल्थ्यो । भोली पल्ट नवमी । पारी भोर्ज्याङ टारमा रहेको कुल्देउता मन्दिरमा पूजा हुन्थ्यो । मन्दिर सिंगार्न हरेक घरका एक एक जाने चलन थियो । हामी भुरा जाने सक्ने कुरो त भएन । अंकल बुवाहरु जानुहुन्थ्यो । हामी चै बाँसको लिंगो काट्न हिड्थ्यौ । सुरिलो लिंगो पाउनपनि गारै हुन्थ्यो । बाँसको २ - ३ वटा झ्याङ् चहारे पछी गतिला लिंगा काटेर घर फर्कीइन्थ्यो । दसैंमा लुगा सिलाउदाका लुगाका टुक्राटाक्रीलाई ध्वाजा पताका मानेर अघि काटेर ल्याएको लिंगालाई सिंगारेर अघि अघि अनी हजुरमुमाले तयार पार्नुभएको पूजा सामाग्री बोकेर हजुरबुवा पछि पछि कुल्देउता मन्दिर तिर हिडिन्थ्यो । दिनभरी जस्तो लाग्थ्यो पूजा सकिन । हामी भने त्यहिको सेतो फुल फुल्ने ठुलो रुख माथि चढेर अल्मलिन्थ्यौ घरि सात हाते जमेको तिर टोलाउँथ्यौ घरि देवी थाना तिर पिङ खेल्न कुदा कुद गर्थ्यौ । कालो बोको सेरेर त्यहाका देवी देउतालाई भोग दिने क्षण चै साह्रै डर लाग्थ्यो । तैपनी पनि हामी चै मन्दिरको पछाडिको खोपाबाट भित्र पूजारीले बोका रेटेको हेर्थ्यौ । कहिले त तातो तातो रगतको छिर्का मुख तिरै पर्थ्यो । बोकाको सफाइ भाग बन्डा ठाडे खोलामा हुन्थ्यो । अनि ८ भाग लाएको मासु एक भाग बोकेर घर फर्किदा साँझ झमक्कै हुन्थ्यो । भोली पल्ट टिकाको दिन । जमराको अन्तिम पूजा सक्न हजुरबुवा ब्यस्त हुनुहुन्थ्यो । हामी टिकाको तयारीका लागि नुहाई धुवाई गर्न तल मुखियाको पंधेरो तिर ओरालो लाग्थ्यौ । नुहाई धुवाई सकेर आउँदा टिका लगाउने बेला ठिक्क हुन्थ्यो । अनि हाम्रो घर माथ्लो घर अनि फेदिस्वारा तिनै घरका जम्मा भएर तीनै घरमा पालै पालो टिका लगाउन लस्कर ताँती लगाएर हिड्दा कती रमाइलो हुन्थ्यो कति । टिका लगाउँदा आफु भन्दा ठुलालाई खुट्टामै ढोग्नु पर्छ भनेर हाँसो ठट्टा पनि चल्थ्यो । आफुलाई चै यस्सो निहुरी गरेपछि भैहाल्छ जस्तो लाग्ने कोही त निधारले खुट्टा नछोइ उठ्न नदिने ।
प्रतिकृया लेख्नुहोस्: