Ntc summer Offer
Khabar Dabali ७ पुष २०८१ आईतवार | 22nd December, 2024 Sun
Investment bank

याे प्रश्नले मेरो मन छोएको छ : खुशीराम पाख्रिन

\"khushiramनेपाली जनसंगीतका साधक हुन् खुशीराम पाख्रिन । तीसको दशकदेखि जनसंगीत कर्ममा क्रियाशील पाख्रिनले १० वर्षको जनयुद्ध कटाए । जनयुद्धका समयमा भोकानाङ्गा गरीव जनताका गीत गाए । जनताको गीत गाएर जनता जगाए । यीनै जनवादी गीत संगीतको प्रभावमा लाखौं जनता युद्धमा होमिए । परिवर्तनका खातिर हाँसी हाँसी ज्यान गुमाए । तर आज जनताको सुखदुःखका गीत गाउने जनवादी सर्जकहरुसमेत अहिलेको परिवर्तनप्रति खुशी छैनन् । माओवादी युद्धका बेला युद्धसिपाहीहरु फुट्नु हुँदैन भनेर सन्देश दिने सर्जकहरु नै आज विभाजित भएको अवस्था छ । प्रस्तुत छ, जनवादी कलाकार पाख्रिनसँग गरिएको संक्षिप्त कुराकानी । जनपक्षीय सांस्कृतिक आन्दोलनको धरोहरमध्ये तपाई एक हुनुहुन्छ। जनयुद्ध पूर्व र सिंगो जनयुद्धभर गाउँगाउँमा जनता जगाउँदै हिड्नु भयो । अहिलेको सांस्कृतिक आन्दोलनको अवस्था कस्तो देख्नु हुन्छ ? सांस्कृतिक आन्दोलन राजनीतिक आन्दोलनको एउटा महत्वपूर्ण अंगको रुपमा अगाडि बढ्यो । तर शान्ति प्रक्रियापछि सांस्कृतिक आन्दोलन शिथिल हुँदै गयो । हिजो ज्यानको बाजी लगाएर होमिएका कलाकारहरुको बिचल्ली भयो। सिङ्गो सांस्कृतिक महासंघ अस्तव्यस्त भूमिकाविहिन भयो । यसको भूमिकालाई पार्टी नेतृत्वले पटक्कै महत्व नदिएकै हो । अर्को कुरा, हाम्रो पार्टीसहितको कम्युनिस्टहरुको सरकार भएको बेलामा जनपक्षीय पत्रपत्रिकाहरु एकदमै कम छ । मालेमावादी दर्शन साहित्य बजारमा छ्याप्छ्याप्ति हुनुपर्ने थियो, त्यो छैन । अन्य सांस्कृतिक गतिविधिहरुपनि सुन्यप्राय छ । यो चिजलाई त्यति महत्व दिएको देखिदैन । जस्तो हिजो तपाईसँगै नाच्ने गाउने कलाकार साथीहरु आज कोही डान्सबारमा रातीराती नाची राखेका छन् । कोही अरबमा गएर तातोबालुवामाथि पसिना बगाएको छ । कोही भाँडा माझ्न गएका छन् । त्यस्तो अवस्था देख्दा तपाई एक जना जनकलाकारको नाताले तपाईलाई कस्तो महशुस भएको छ ? तपाईले यो प्रश्न गरिहँदापनि मलाई एकदमै छोएको छ मनमा । एक ढ्ङगले मेरो शरिर सिरिङ्ग भएको छ । हुन त हामीले अरबको खाडीमा गएर दुःख गर्न हुदैन, डान्सबारमा काम वा ब्यवसायिक ठाउँमा काम गर्न हुदैन भन्न खोजेको पनि होइन, त्यो पनि कुनै हदसम्म गर्नुपर्दछ । त्यसको पनि एउटा सीमा हुन्छ । तर अहिले हामीले हाम्रै कलाकारहरुलाई एकदमै सशक्त बनाएर पुरै जनवादी गीत संगीतमा वा कार्यक्रमहरु मेची–महाकाली अभियान नै चलाउनुपर्ने स्थितिमा हुनुपर्दथ्यो । त्यो नहुनु चाहिँ असाध्यै दुःखको कुरा हो । नेतृत्वले यो क्षेत्रलाई असाध्यै गहन र यसको महत्वलाई बुझन नसक्नु नै हो भन्ने लाग्छ मलाई । कसको दोष हो ? पार्टीको दोष हो की, आन्दोलनको हो की, स्वयम कलाकारको दोष हो ? यो एउटाखालको चाहिँ हाम्रो साँस्कृतिक बिचलन हो । कुनै नेतृत्वलाई, कुनै ब्यक्तिलाई दोष लाउनुभन्दा पनि यो अहिलेको एउटा माहोलमा हाम्रो पार्टी शान्तिप्रक्रियामा आएर यहाँसम्म आईपुग्यो । यो अवस्थासम्म आउदा हाम्रो हरेक गतिविधि साराचिज हाम्रो जस्तो नभई अलि भिन्नै भएको र यो माहोलले सांस्कृतिक बिचलन ल्याएको हो । त्यसैको परिणाम हो । अहिलेसम्म दुःख गरेको र यसको भूमिकालाई, उनीहरुको महत्वलाई पार्टीले नदेख्न साह्रै दुःखको कुरा हो । सिङगो आन्दोलनमा आएको सांस्कृतिक बिचलनको परिणाम हो । यो एउटा प्रचण्ड–बाबुराममा आएको भन्दा पनि सिङ्गो आन्दोलनमा आएको सांस्कृतिक बिचलन हो र। त्यो चुनबाङ बैठकमा तपाईले अपेरा देखाएर प्रचण्ड, बाबुराम, बादलहरुलाई रुवाउनुभयो । ती रुने मान्छेहरु आज भिन्नभिन्नै बाटोमा छन् । तपाईलाई लाग्छ, त्यो रुवाई भाववेशमा आएर भएको हो वा त्यो रुवाई अहिले बिर्सेका हुन् नेताहरुले ? त्यतिबेला उहाँहरुमा एकैचोटी जुन चिज चाहीँ देखापर्यो त्यही समयको लागिमात्रै त्यो चिजले छोयो । त्यसपछि त्यो चिजको महत्व मर्म चाहिँ उहाँहरुको दिमाखबाट मेटिँदै गएको हो भन्नुपर्यो अब । हिजो चुनवाङ बैठकको भेरीडाँडाको बैठकको कार्यक्रममा पार्टी पंक्ति केन्द्रीय समिति सिङ्गै रोएको हो । त्यो प्रचण्ड–बाबुराम मात्रै होईन । र त्यो तातो युद्धको जुन एउटा सिनारी त्यहाँ देखाइए त्यसले उहाँहरुलाई छोएकै हो । यो पछिल्लो परिवेशले मान्छेलाई कुनैपनि एउटा सम्वेदनशील कुराले नछुने, मान्छेको समवेदनामा नै नछुने त्यस्तो खालको वातावरण अहिले संबेदनासून्य हुँदै गईरहेको छ । तपाईले त्यसरी रुवाउनु भयो र भावावेशमा आएर उहाँहरु रुनु भयो त्यतिबेला अहिले आएर संबेदनासून्य हुँदै गएको छ । त्यतिबेला टुटफुट खण्डितको कुरा नगर भन्ने गीत पनि तपाईँको टिमले गायो । त्यो गीत अहिले पुरै प्रयोगहिन भएको हो ? त्योबेला त्यो गीतले असाध्यै सहि बोलेको हो । अहिले पनि त्यो गीतको भाव उस्तै रहेको छ । सहि कुरालाई आत्मसाथ गर्न नसकेपछि त्यसैको परिणाम भोगेको हो । हामीले भनेजसरी टुटफुट खण्डितको कुरा नगर, टुटफुट हुनु हुदैन भन्ने कुरा सबैलाई थाहा थियो नि । अब विचारमा राजनीतिमा अन्तरबिरोधहरु हुन सक्छ । मत भिन्नताहरु हुन सक्छन् । त्यसलाई एकै ठाउँमा बसेर हल खोज्नुपर्ने ठाउँमा जसरी फुटेर गयो, त्यो फुटेर हामीलाई यति ठूलो घाटा पर्यो की अहिले हामी तेस्रो पार्टीमा झर्यौ । र अहिले आएर पार्टीहरु जुट्ने कुरामा पनि फेरि संबाद भइरहेको छ । आखिरीमा त जुट्नै पर्ने रहेछ नी । एक्लै एक्लै कसैले केहि गर्न नसक्ने रहेछ। के के न गर्छु भनेर जनयुद्धको जगमा जनबिद्रोह उठ्छ भनेर जाने पार्टीहरुले यो चाहीँ जनताको संविधान हो । यसलाई त आउनै दिन्न, यो कागजको खोष्टा हो भनेर भन्ने पार्टीहरुले मधेसीहरु उठ्दा, थारु उठ्दा, जनजाति, महिला उठ्दा त्योपार्टी चाही कहाँ थियो कहाँ थियो । एक दिन एउटा आन्दोलन चाँही उनीहरुले उठाएको देख्न पाइएन । त्यसैले कुनैपनि चिज भनौं आन्दोलन भन्ने कुरा त्यो एउटा वस्तुगत स्थितिसँग मिल्दो जुल्दो हुनुपर्दो रहेछ अथवा भनौं वस्तुसापेक्ष हुँदो रहेछ । कसैको कल्पनाको भरमा बिद्रोह हु्ने क्रान्ति हुने कुरा होइन रहेछ भनेर बुझ्नुपर्छ भन्ने लाग्छ मलाई । कालो वनकोबीचमा त्यो वस्ति आज झनैं जर्जर भएको जस्तो देखिएको छ । एक ढङ्गले भन्ने हो भने । त्यो कालो बनबाट आज कयौं मान्छे अरब गएका छन् । विदेशमै मृत्युवरण गरी कयौं बाकसमा प्याक भएर आएको अवस्था छ । अब कस्तो गीत लेख्नुहुन्छ तपाई ? अब कालो बनकोबीचमा लेख्ने बेलाको अवस्था र अहिलेको अवस्था केही मात्रामा फरक भएको छ । मान्छेहरुले यहाँ ज्याला पानी जिउनुभन्दा बिदेशमा गएर दुःख गरेर सानो भएपनि खरको छानो भएकोले एउटा ब्लकको वा टिनको छानो भएको छाप्रो बनाएका छन् । त्यति भएपछि उनीहरुको त्यो कालो बनकोबीचबाट मुक्त भएको भन्ने जस्तो देखिएको छ । मुक्त भए त कालो बनकोबीचमा भएकाहरु ? वास्तविक रुपमा भएको छैन। धेरै उत्पीडित मान्छेहरुको काहालीलग्दो स्थिति छ बिदेशमा, पत्रपत्रिका पढेर पनि थुप्रै बुझ्न सक्छौ । अहिले दिनका दिन बाकसमा प्याक गरेर आउने अरबको जेलहरुमा नेपालीहरु थुप्रै छन् । कति अबैध किसिमले अर्काको देशमा बसेका छन् । घरेलु नोकरको रुपमा हाम्रा चेलीबेटीहरु कति दुःख पाइरहेका छन् । अर्काको अबैध छोराछोरी बोकेर फर्केको अवस्था पनि छ । घरमा आउन नसकेर त्यतै बिलाप भएर बसेको अवस्था पनि छ । एकदम काहालीलाग्दो स्थिति छ । त्यो कालो बनकोबेलाको स्थिति भन्दा अहिलेको झन नाजुक छ । गाउँघरमा हेर्दाखेरी अलि बदलिएको जस्तो देखिने, त्यो गीत गाउँदा पनि अलि फरक भएको हो की ? बेकारमा अलि फाल्तुु कुरा गरेको होकी जस्तो लाग्ने तर वास्तविकता भित्र पसेर हेर्ने हो भने त्यो बेला भन्दा अहिले झन जर्जर छ । असाध्यै कहालीलाग्दो स्थिति छ । कालो वनको बस्तीले मुक्ति पाउने भनेको अब समाजवादी आन्दोलनतिर गएर नै हो ? त्यसको मुक्ति कसरी हुन्छ अब ? त्यसको मुक्ति समाजवादी आन्दोलनतिर गएर पनि हो । तर समाजवादी आन्दोलनमा जानुभन्दा अगाडि त्यस्तो खालको परिबेशहरुबाट पनि मान्छेलाई मुक्ति दिँदै जान सक्नुपर्दछ । हाम्रो सैद्धान्तिक रुपमा सबै ठीक छ तर ब्यवहारिक रुपमा यो अहिलेको उपलब्धि भएको छ राजनितिक उपलब्धी, त्यसपछि कतिपय चिज चाहिँ हाम्रो स्वामित्वमा कति हो, हामीले गर्न सक्ने चिज र जनतालाई दिन सक्ने मौलिक अधिकार भनेको छ त्यो कहिले लागू हुने हो ? असाध्यै उत्पीडित वर्गहरु छ, उनीहरुलाई चाहिँ तत्कालै महशुश गर्न सक्ने खालको चिज केहो ? त्यसको निम्ति हामी लड्नु पर्दछ । हामी संङ्घर्ष गर्नुपर्छ । नभए यो सपना एउटा सपना मात्रै हुन्छ भन्ने मलाई लाग्छ । त्यो सिद्धान्तमा मात्रै सीमित रहन्छ । अहिलेको समयलाई तपाईले कसरी हेरिरहनु भएको छ ? नयाँ र पुरानोबीचको द्वन्द्व भएको समय हो अहिले । नयाँले पुरै जितिनसकेको स्थिति र पुरानाले पनि जनताले चाहेको कुरा आफ्नो कब्जामा राखेको स्थिति हो अहिले । राष्ट्रियता, जनजीविकाजस्ता कुराहरु संविधानमा उल्लेख भएतापनि कार्यान्वयनको क्रममा गएको छैन । अझै देशले दुःख पाउने अवस्था देखिन्छ । कानूनहरु बनेर सजिलै लागू होला जस्तो चाँहि लागेको छैन । अझै देश अन्योलमै गुज्रिराखेको छ । जनजाति, दलित, मधेसी, थारुहरुले आफ्नो अधिकार पाउने स्थिति अझै देखापरेको छैन । अपुग चिजहरु धेरै छन् । अहिलेको नेपालको अवस्था निश्चिन्त हुने खालको छैन । केही आंशिक उपलब्धिहरु भएपनि त्यो लागू भएर अगाडि बढ्न निकै चुनौति छ । संविधानमा समाजवादतिर जाने भनिएको छ । यस्तै अवस्थामा देश समाजवादतिर जाला त ? सैद्धान्तिक रुपमा पुँजीवादी जनवादी क्रान्तिका आधारभूत कार्यभारहरु पूरा भएका छन् । बाँकी कार्यभारहरु पूरा गर्दै समाजवादी क्रान्तिको आधार तयार पार्दै अगाडि बढ्नु पर्छ भन्ने कुरा सैद्धान्तिक रुपमा त ठीकै छ । रुसमा पनि एकै पटकमा अक्टोवर क्रान्ति भएको थिएन । त्यो भन्दा अगाडि फेब्रुअरी क्रान्ति भएको हो । त्यो भनेको पुँजीवादी क्रान्ति नै हो । चीनमा पनि जनवादी क्रान्ति हुनुभन्दा अगाडि सन् यात सेनको नेतृत्वमा पूँजीवादी क्रान्ति भएको थियो । त्यहाँको वस्तुस्थिति र हाम्रो वस्तुस्थिति धेरै फरक होला । अब हामी माओवादीहरुले माओवाद मात्रै पढेर नपुग्ने भयो, लेनिनवाद पनि अझै पढ्नु पर्ने हुन्छ । समाजवादतिर जाने सैद्धान्तिक कुरा एकदम ठीक छ । तर व्यवहारिक रुपमा जानको निम्ति हामी माओवादीहरुले आफै भित्र क्रान्ति गर्नु प¥यो । क्रान्तिभित्र क्रान्ति गर्नु प¥यो । साँस्कृतिक रुपान्तरण भनेकै त्यही हो । यो नभए समाजवादतिर जाने सपनामै सीमित रहन्छ । जनताको जीवनमा पनि केही परिवर्तन देखिनुपर्छ । अहिले जनताको जीवनमा कुनै परिवर्तन भएको छैन।  
Khabardabali

यो नेपाली भाषाको अनलाइन समाचार संस्था हो । हामी तपाईहरुमा देशविदेशका समाचार र विचार पस्कने गर्छौ । तपाईको आलोचनात्मक सुझाव हाम्रा लागी सधै ग्रह्य छ । हामीलाई पछ्याउनुभएकोमा धन्यवाद । हामीबाट थप पढ्न तल क्लिक गर्नुहोस् ।

बाँकेमा थप ६ कोरोना संक्रमितको मृत्यु 

काठमाडौं । बाँकेमा पछिल्लो एक रात र विहान गरी ६ जना कोरोना संक्रमितको मृत्यु भएको छ ।  भेरी अस्पताल नेपालगंजमा ४ र नेपालगंज कलेज कोहलपुरमा २ जना  ग...

पञ्जाबविरुद्ध दिल्लीको शानदार जित, उक्लियो शीर्ष स्थानमा

काठमाडौं । भारतमा जारी १४औँ सिजनको आईपीएलअन्तर्गत पञ्जाब किंग्सविरुद्ध दिल्ली क्यापिटल्स सात विकेटले विजयी भएको छ । पञ्जाबले दिएको १ सय ६७ रनको लक्...

ओलीलाई विश्वासको मत लिनका लागि राष्ट्रपतिले बोलाइन् प्रतिनिधिसभा बैठक

काठमाडौं । राष्ट्रपति विद्यादेवी भण्डारीले प्रतिनिधिसभाको अधिवेशन आह्वान गरेकी छिन् । प्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीलाई विश्वासको मत लिने प्रयोजनका लागि...

पोखरेललाई अर्को झड्का : एमाले लुम्बिनिका सांसद दृगनारायणको पदबाट राजीनामा

काठमाडाैं ।  नेकपा एमालेका लुम्बिनी प्रदेशसभा सदस्य दृग नारायण पाण्डेले राजीनामा दिएका छन् । कपिलबस्तु २ (क) बाट निर्वाचित पाण्डले सभामुखसामू राजीनामा...

शंखर पोखरेललाई झड्का : बिमला वली माओवादी प्रवेश गरेपछि एमालेकाे बहुमत गुम्यो

लुम्बिनी। लुम्बिनी प्रदेश सांसद बिमला वली माओवादीमा प्रवेश गरेकी छन्। ओली माओवादीमा प्रवेश गरेसँगै शंकर पोखरेलको बहुमत गुमेको छ।  माओवादी र एमाले विभा...

मुख्यमन्त्री पोखरेलले राजिनामा दिनुको रहस्य !

काठमाडौं। लुम्बिनी प्रदेशका मुख्यमन्त्री शंकर पोखरेलले आज बिहान पदबाट राजीनामा दिएका छन्। पोखरेलले एकल बहुमतको सरकार बनाउन राजीनामा दिएको बुझिएको छ। ...

मुख्यमन्त्री पोखरेलको राजिनामा स्विकृत : एकल सरकारको दावी 

काठमाडौं । लुम्बिनि प्रदेशका मुख्यमन्त्री शंखर पोखरेलले मुख्यमन्त्रीबाट दिएको राजिनामा स्विकृत भएको छ ।  पोखरेलले दिएको राजिनामा प्रदेश प्रमुख धर्म...

लुम्बिनि प्रदेशका मुख्यमन्त्रीको अकस्मात राजिनामा 

काठमाडौं । लुम्बिनि प्रदेशका मुख्यमन्त्री शंखर पोखरेलले राजिनामा दिएका छन् । अविश्वास प्रस्तावको सामना गरिरहेका पोखरेलले अकस्मात राजिनामा दिएका हुन् ।...

भरतपुरमा दुई स्थानमा आइसोलेसन केन्द्र बनाइने

चितवन । भरतपुरस्थित वागीश्वरी र शारदानगरमा आइसोलेसन केन्द्र बनाउन जिल्लाको उच्चस्तरीय टोलीले  स्थलगत अध्ययन तथा छलफल गरेको छ ।  चितवनबाट प्रतिनिधित...

कारमा मृत भेटिएका तीनैजना बालकको पहिचान खुल्यो

दाङ् । तुलसीपुर उपमहानगरपालिका–६ को स्याउली बजार नजिक रोकिराखेको भारतीय नम्बरको कारभित्र हिजो शनिबार बेलुका मृतावस्थामा भेटिएका तीनैजना बालकको आज पहिच...

अरु धेरै
Global Ime Bank
Vianet Nepal Internet
world Link Nepal
Right Path
Alphabet Education Consultancy

प्रतिकृया लेख्नुहोस्:

NIBL RIGHT SIDE Salt Trending Alphabet Education Consultancy